سبک زندگی

دنیای شگفت انگیز اکسسوری ها

اهمیت اکسسوری ها در دنیای مد

در این مقاله از مجله سبک زندگی بروزترین ها به  اهمیت اکسسوری ها در دنیای مد  میپردازیم .

اگرچه لباس ها قسمت کلی یا بخش بزرگی از ظاهر یک فرد را تشکیل می دهند ، اما لوازم جانبی یا اکسسوری ها هم نقش بسیار مهم تری از آنکه شما ممکن است فکر کنید در ظاهر شما ایفا می نمایند .

شما ممکن است در هنگام خرید اکسسوری ها همیشه سعی در صرفه جویی پولتان داشته باشید اما می توان به جرأت گفت همانطور که پول و زمان خود را صرف خرید لباس می کنید همان زمان و پول را در زمان خرید لوارم جانبی باید به کار ببرید .

اکسسوری ها

عده ای شیفته اکسسوری ها هستند و گاهی حتی این ایراد برآنها وارد است که در استفاده از آن زیاده روی می کنند اما اکسسوری ها رفته رفته جزیی از شخصیت ما می شوند و به همین دلیل در انتخاب آنها بسیار سخت گیر هستند . دنیای اکسسوری ها واقعاٌ جذاب است همانطور که جوجیو آرمانی می گوید : « لوازم جانبی مهم هستند و هر روز بیشتر و بیشتر مهم می شوند . »

اهمیت اکسسوری ها در دنیای مد

اهمیت اکسسوری ها در دنیای مد به قدری است که نه تنها برندهای مختلف در هر رده از قیمت و اصالت به تولید آنها می پردازند بلکه برندهایی تنها و بصورت کاملاٌ اختصاصی فقط و فقط اکسسوری طراحی و تولید می کنند مانند برندهای متفاوتی که فقط و فقط در زمینه ی تولید کلاه ، جوراب و غیره در حال فعالیت می باشند . اکسسوری ها و لباس ها در استایل به میزان کاملاً یکسان اهمیت دارند ، و در کنار یکدیگر نقش آفرینی می کنند تا نمایشی که در واقع سبک شما را بیان می کند اجرا کنند و نشان دهند شما چه کسی هستید . در هر اتفاق و مناسبتی ، درست مثل لباس ، لوازم جانبی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد . یعنی شما می توانید یک قطعه اساسی لباس را با کمک و تمرکز بر اکسسوری های مناسب در موقعیت های متفاوتی مورد استفاده قرار دهید .

به عنوان مثال : یک خانم می تواند یک پیراهن دکمه ای سفید و یک شلوار جین تیره را با استفاده از لوازم جانبی در سه حالت مختلف مورد استفاده قرار دهد .

برای یک روز خرید و ناهار با دوستان می توانید جواهرات رنگارنگ ، کیف چرم و یک جفت چکمه ی چرمی استفاده کنید . شما ست خود را با یک کلاه و عینک آفتابی کاملتر خواهید کرد .

برای یک روز کاری غیر رسمی کفش کالج مشکی ، گردنبد مروارید و کیف دستی چرمی را در رنگ خنثی بپوشید و ست خود را با یک کمربند باریک سیاه و سفید و یک روسری سبک وزن کامل کنید .

یک شب شیک برای یک شام معمولی با یک جفت کتانی سبک و گوشواره هایی متفاوت .

همانطور که می بینید شما به راحتی می توانید همان لباس را برای سه حالت مختلف بپوشید . همه چیز در مورد اهمیت انتخاب اکسسوری مشخص است .

اکسسوری ها در واقع تعریف سبک افراد هستند . لوازم جانبی بیشتر بر سبک و ترجیحات شما تأکید دارند و آنها همچنین فرصت های بی پایان برای لباس ها را ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا از هر موردی که در اختیارتان قرار دارد بهترین را بدست آورید . لباس ممکن است فضای بیشتری را در کمد بگیرد اما اکسسوری جزئیات مهم مورد نیاز برای تکمیل هر نگاه است .

به تنهایی ، کیف دستی ، روسری و یا کلاه ممکن است تأثیر زیادی نداشته باشد . با این حال در هنگام ترکیب با لباس ، لوازم جانبی کمک می کنند تا یک پوشش مناسب ایجاد کنید و به شما فرصتی کاملاٌ جدید برای بیان کردن خود می دهند . و در نهایت می توانید با اکسسوری ، تولید جریان هایی متفاوت از سر تا پایتان ایجاد کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

ث

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا