رپورتاژ

تعویض پنجره قدیمی با upvc

یکی از مزایای تعویض پنجره قدیمی اهنی و الومینیومی، تضمین تعویض بدون تخریب و حتی کوچکترین خرابی است، که توسط افراد باتجربه انجام می‌شود. اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد، شرکت نگین البرز پیشنهاد ویژه خود را برای استفاده از خدمات تتعویض پنجره قدیمی با upvc دارد. بهتر است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شود و پنجره استاندارد ساختمانی نصب گردد تا از فواید بی نظیر پنجره دوجداره یو پی وی سی برخوردار شده و از زندگی ماشینی دوری شود.

برای تعویض درب و پنجره قدیمی تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره UPVC بنا بر سلیقه شما و مشاوره نگین البرز برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین شکل صورت گیرد

لزوم تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

  • عایق صوتی
  • زیبایی و تنوع در رنگ
  • افزایش طول عمر درب و پنجره
  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران
  • جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما
  • کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی
  • تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات
  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید
  • غیر قابل اشتعال در برابر آتش سوزی و دوام و استحکام بالا
  • وزن کم، قابلیت بازیافت، سهولت در نظافت و سرعت در نصب
  • تعویض شیشه قدیمی پنجره دوجداره برای افزایش کارایی در مصرف انرژی

تعویض پنجره قدیمی و جایگزینی پنجره های جدید با سرعت بسیار بالا حتی کمتر از چند ساعت انجام میشود و هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد و باید توجه کرد که اگر چند واحد ساختمانی در یک مجتمع  با هم در طرح تعویض شرکت کنند روند کار هر واحد سریع تر انجام میشود و در کنار به دست آمدن نمای زیبا ساختمان، مزایای فراوان پنجره دوجداره به خانه شما قدم می گذارد و از سر و صدای کوچه و خیابان و ورود گرد و خاک و قبوض برق و گاز با ارقام سنگین و دمای خانه نامطلوب خبری نخواهد بود.

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

درب و پنجره های قدیمی که در گذشته استفاده میشد دارای ایرادات و معایب فراوانی بودند که موجب میشد تا علاوه بر عایق نبودن ساختمان ها،چهره زشت و ناپسندی در نمای داخلی و خارجی محیط ایجاد شود.

عایق بندی ساختمان ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نقش درب و پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم در این زمینه بسیار پر رنگ و کاربردی است به گونه ای که تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی کاملا در بین اقشار مختلف جامعه احساس میشود زیرا ورود سرما در فصل زمستان و همچنین ورود گرما و ریزگردها و الودگی ها در روزهای مختلف سال در کلان شهرها باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود.

علت عایق نبودن پنجره های قدیمی دلایل فراوانی دارد که پنجره های دوجداره کاملا این معایب را پوشش داده و بعد از تعویض پنجره قدیمی با upvc خواهید دید که چگونه دمای محیط تنظیم شده و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی از مزایای بی نظیر درب و پنجره های upvc و الومینیوم بهره مند خواهید شد.

پس از تعویض درب و پنجره ها می توان به جرات گفت میزان صرفه جویی در انرژی تا ۴۵ درصد افزایش می یابد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC بدون تخریب

در اینجا می خواهیم هزینه ها و قیمت تعویض درب پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره upvc را مورد بررسی قرار دهیم.

بصورت کلی این کار توجیه اقتصادی دارد یا خیر ؟

آیا نیاز به تخریب دیوارها جهت برداشتن پنجره قدیمی هست یا نیازی نیست ؟

تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC بدون تخریب

ابتدا مزیت های پنجره دوجداره را بیان نماییم و سپس مراحل و طریقه تعویض درب و پنجره قدیمی با دوجداره را بیان خواهیم نمود.

چرا پنجره دو جداره UPVC نصب کنیم ؟

  1. کاهش صدا و الودگی صوتی
  2. کاهش تبادل حرارتی با محیط

کاهش آلودگی صوتی با استفاده از پنجره UPVC

اگر در آنسوی پنجره شما خیابانی پر تردد و پر سروصدا وجود دارد و شما نیز از صدای همهمه و ترافیک و بوق خودروها و … به ستوه آمده اید ، نصب پنجره های دوجداره upvc می تواند تا حد بسیار زیادی جلوی انتقال صدای محیط بیرون به داخل ساختمان را بگیرد.

ولی اکثراً پنجره های دوجداره را نه برای کاهش صدا بلکه برای کاهش تبادل حرارتی خریداری می نمایند.

کاهش انتقال حرارت بین محیط داخل و بیرون ساختمان

در تهران و شهرهای اطراف معمولاً تابستان های گرم مانند جنوب کشور نداریم و در فصل بهار و تابستان آنچنان نیاز به استفاده از پنجره های دوجداره احساس نمی شود.

ولی زمانی که وارد فصل پاییز می شویم و رفته رفته هوا به سردی می گرود ، بشدت نیاز به تعویض درب و پنجره های قدیمی با درب و پنجره دوجداره UPVC احساس می شود.

شرکت نگین البرز نعویض پنجره در شمال تهران رو با شرایط ویژه فروش برای همشهریان عزیز قرار داده برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید .

اگر شما در اتاق خواب خود، تخت خوابی نزدیک پنجره قدیمی داشته باشید ، هر چقدر هم که از وسایل گرمایشی استفاده نمایید ، باز هم سوزی که از سمت پنجره احساس می شود ، بسیار آزار دهنده است.

با نصب در و پنجره دوجداره بجای پنجره های آهنی و آلومینیومی تک جداره قدیمی به راحتی جلوی این تبادل حرارتی آزار دهنده گرفته می شود.

آیا تعویض پنجره قدیمی با دوجداره توجیه دارد؟

100% توجیه اقتصادی دارد.

به دلایل بسیاری که خود شما نیز و کم بیش با آن آشنا هستید این کار کاملاً منطقی و اقتصادی و باصرفه است.

  • کاهش آلودگی صوتی و آرامش در داخل منزل
  • کاهش احساس ورود سوز و سرما در زمستان
  • کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش ساختمان
  • زیبا تر شدن پنجره ها و ارزش افزوده برای ساختمان
  • تغییر فرم ، ابعاد پنجره ها با توجه به نیاز و سلیقه خود

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC بدون تخریب

اکثر افرادی که قصد جایگزین نمودن پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره هستند ، به شدت نگران خرابی دیوار های جانبی ، جهت برداشتن پنجره قبلی هستند.

اصلاً نگران نباشید!

به هیچ عنوان دیوار ها خراب نمی شوند و هزینه ای جهت بازسازی دیوار ها به شما تحمیل نخواهد شد.

جهت برداشتن پنجره قدیمی بخش هایی از آن که به داخل دیوار رفته است با استفاده از فرز برش داده می شود و کل پنجره قدیمی بصورت یک تکه از جایش خارج می شود.

سپس پنجره جدید بر روی همان دیوار نصب می شود و اصلاً به دیوار ها دست زده نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا