رپورتاژ

با کد تخفیف اسنپ فود همه نوع مواد غذایی را ارزان بخرید

با کد تخفیف اسنپ فود همه نوع مواد غذایی را ارزان بخرید

سفارش آنلاین مواد غذایی با مزایایی مانند کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و صرفه‌جویی در زمان، محبوبیت زیادی دارد. در بین پلتفرم‌های فروش آنلاین غذا و مواد غذایی در کشور، اسنپ فود حرف اول را می‌زند. این سامانه آنلاین سفارش غذا در سال 1388 تاسیس شد و با پیوستن به گروه اسنپ به اسنپ فود تغییر نام داد. شما با استفاده از خدمات سایت‌های برتر ارائه کد تخفیف مانند آفرتو می‌توانید کد تخفیف اسنپ فود را در انواع مختلف مانند کد تخفیف برای سفارش اول و بدون محدودیت سفارش اول دریافت کنید و مواد غذایی، انواع غذاها و محصولات سلامت و زیبایی و … را ارزان‌تر بخرید.

کد تخفیف اسنپ فود

کد تخفیف اسنپ فود چیست؟

کدهای تخفیف کدهایی شامل حروف یا اعداد هستند که می‌توانید در زمان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مانند اسنپ فود با استفاده از آن‌ها محصولات یا خدمات را با قیمت ارزان‌تر بخرید. فروشگاه‌ها این کدها را از طریق پیامک و یا از طریق سایت‌های ارائه دهنده کد تخفیف در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. بنابراین با استفاده از این کدها قیمت‌ها برای شما کاهش پیدا می‌کنند.

کد تخفیف اسنپ فود را از کجا دریافت کنیم؟

سایت‌های مختلفی کدها و کوپن‌های تخفیف برندهای گوناگون را به شما ارائه می‌دهند. با این حال انتخاب سایت قابل اعتماد و به‌روز اهمیت زیادی دارد. زیرا سایت‌های برتر دارای زیرساخت لازم برای ایجاد، ارائه و نظارت بر این کدها هستند. برای مثال در سایت‌های غیرمعتبر ممکن است کدها فعال نباشند. با این حال در سایت‌هایی مانند آفِرتو کدها به‌طور مداوم و سیستمی برای فعال بودن بررسی می‌شوند. همچنین آفرتو تاریخ اعتبار کدها را درج می‌کند و می‌توانید آخرین کدها را با به‌روزرسانی‌های مداوم این سایت بررسی کنید. در این سایت همچنین کدهای تخفیف فروشگاه‌های دیگری مانند اسنپ مارکت، دیجی کالا، اسنپ اکسپرس، پینکت و … نیز ارائه می‌شوند.

نحوه دریافت کد تخفیف اسنپ فود

انواع کد تخفیف اسنپ فود در آفرتو

یکی از مزایای سایت آفرتو این است که این سایت برای هر برند چندین نوع کد تخفیف را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید متناسب با نیازها، عادت‌های خرید و … بهترین کد تخفیف را دریافت کنید. جالب است بدانید که تمامی خدمات آفرتو برای کسب‌وکارها و افراد کاملا رایگان است! بنابراین کافی است به این سایت مراجعه کنید و یکی از انواع کدهای تخفیف را دریافت کرده و در فرآیند خرید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه با برخی از انواع کدهای تخفیف اسنپ فود در آفرتو آشنا می‌شویم. توجه داشته باشید که هر یک از این کدها دارای اعتبار هستند و با گذر زمان کدهای جدید با ویژگی‌ها و شرایط جدید به مخاطبان سایت معرفی می‌شوند.

کد تخفیف اسنپ فود سفارش اول

کد تخفیف اسنپ فود سفارش اول از محبوب‌ترین کدهای تخفیف این فروشگاه است. اسنپ‌فود از این کد برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کند. برای مثال کد تخفیف اسنپ فود ۵۰ هزار تومانی ویژه خرید اول غذا یکی از جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ فود در سایت آفرتو است. از این کد می‌توانید برای خرید غذا با حداقل مبلغ 100 هزار تومان و تخفیف 50 درصدی و برای خرید انواع فست فود و غذاهای ایرانی و خارجی استفاده کنید.

کدهای تخفیف سلامت و زیبایی اسنپ

کد تخفیف سلامت و زیبایی برای خرید از بخش سلامت و زیبایی پلتفرم این سامانه کاربرد دارد. اسنپفود محصولات بسیاری از فروشگاه‌های فعال در این دسته‌بندی را عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به داروخانه‌های آنلاین، فروشندگان لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو و حتی تجهیزات پزشکی و … اشاره کرد. بنابراین با کدهایی مانند کد تخفیف اسنپ فود ۷۰ هزار تومانی محصولات سلامت و زیبایی می‌توانید این محصولات را ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید.

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول

اگر می‌خواهید بدون محدود سفارش اول در سفارش‌های بعدی هم تخفیف بگیرید، کدهای تخفیف بدون محدودیت سفارش اول را در سایت آفرتو انتخاب کنید. یک نمونه از این کدها، کد تخفیف بدون محدودیت سفارش اول اسنپ فود در کمپین راهی پاریس شو است. مقدار تخفیف در این مورد بن 10 تا هزار تومان است و علاوه‌براین با دریافت آن در قرعه‌کشی جایزه ۱۵۰ میلیونی سفر به پاریس شرکت داده می‌شوید.

کد تخفیف لبنیات اسنپ فود

با دریافت کد تخفیف لبنیات اسنپ فود می‌توانید انواع محصولات لبنی از شیر با طعم‌های مختلف، انواع پنیر، ماست، دوغ، کره و … را از این فروشگاه با تخفیف بخرید.

انواع کدهای تخفیف اسنپفود

کد تخفیف شیرینی اسنپ فود

اسنپ فود محصولات برخی از مشهورترین فروشگاه‌های نان شیرینی تهران و شهرستان‌ها را به مشتریان خود عرضه می‌کند. از جمله این فروشگاه‌ها می‌توانیم از کافه شیرینی پراگ، نان و شیرینی شهریور، باقلوا لذت سنتر (یوسف آباد)، کیک خونه (امیر آباد)، قنادی وانیا و جزیره شکلات نام ببریم. افرتو کدهای تخفیف این بخش از پلتفرم اسنپ فود را نیز به شما عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توانیم از کد تخفیف ۴۵ هزار تومانی اسنپ فود خرید اول شیرینی نام ببریم.

کدهای تخفیف دیگر اسنپ فود در آفرتو

سایت آفرتو به‌عنوان یک سایت پیشرو و فعال در زمینه کدهای تخفیف، به‌طور مداوم کدهای تخفیف جدیدی را در سایت قرار می‌دهد. در صفحه اسنپ فود در سایت و اپلیکیشن موبایل آفرتو می‌توانید به‌راحتی انواع کدهای تخفیف این سامانه را برای محصولات مختلف با درصدها و مبالغ مختلف مشاهده کنید.

برخی از انواع دیگر کدهای تخفیف در این آفرتو عبارتند از:

  • کدتخفیف 40 هزارتومانی اولین خرید سوپرمارکت اسنپ: AF95QBAZAW
  • کوپن تخفیف ۸۰ هزار تومانی سفارش گل اسنپ فود: snpflower
  • کد تخفیف۵۰ هزار تومانی خرید اول عطاری اسنپ فود
  • تخفیف۴۰ هزارتومانی اولین خرید میوه اسنپ فود: mive
  • کوپن 8 هزار تومانی نان اسنپ فود خرید اول: naan

تخفیف خرید غذا اسنپ فود

با آفرتو زیر قیمت از اسنپ فود خرید کنید

اسنپ فود یک پلتفرم برتر برای عرضه انواع محصولات غذایی، غذاها و … است. این فروشگاه دارای بخش‌های متنوعی مانند رستوران، سوپرمارکت، کافه، بخش شیرینی‌جات، نانوایی، سوپر میوه، محصولات پروتئینی و … می‌باشد. اگر می‌خواهید محصولات مختلف را از این سایت با قیمت کمتر خریداری کنید، کافی است به سایت یا اپلیکیشن موبایل آفرتو مراجعه کنید. در این سایت به انواع کدهای تخفیف اسنپ فود دسترسی دارید و می‌توانید به‌سادگی از آن‌ها برای خرید محصولات مورد نیاز خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا